pondělí 28. května 2012

Taštička...

Mým prvním nesmělým pokusem na novém šicím stroji se stala taštička - kosmetická, kterou  jsem dlužila kamarádce k již hotové kabelce Via Manno. Práce mi trvala asi 3krát delší dobu, než na mé stařičké Veritasce, ale učený z nebe nespadl, že.. Každý krok musím totiž zatím konzultovat s mým momentálně nej kamarádem a to je návod. Můj  manžel sice razí heslo ,, Pokud selžou všechny postupy, přečti si návod ,, - to ale v tomto případě nepřipadá v úvahu. Taštička má sice své chyby, spokojená moc nejsem, ale trénink a pilná práce určitě přinese své ovoce.

ano,opravdu je kabelka i taštička ze stejné látky, to jenom sluníčko dnes zradilo a odmítalo při focení spolupracovat, proto ty zkreslené barvy

Protože už mi docházejí etikety od milé Veveřice, musela jsem udělat novou objednávku. Tentokrát jsem si nechala trošku upravit etiketu a taky si objednala razítko. Jsem nadšená, navíc jsem dostala krásné knoflíčky. Veve - díky moc, jsi zlatá...


4 komentáře:

  1. Jitko kapsička moc pěkná a žádné chybičky nevidím.Te růžový rožek je supr.

    OdpovědětVymazat
  2. Díky Šárko, růžek je z nouze ctnost, blbé jsem si to ustříhla a pak jsem potřebovala zakamuflovat v rohu dírky, které jsou v okraji látky. Zase jsem vyzkoušela aplikační steh a jsem z něj nadšená.

    OdpovědětVymazat
  3. Jíťo, jsi borec... rozhodla ses to nevzdat a to je skvělé... držím palce, ať se se strojem brzo skamarádíte... taštičky jsou obě moc krásné... hezký večer! LenkaH.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. po pár dnech musím říct, že s Bratříčkem jsme už kamarádi a pokračujeme dál v sebepoznávání.

      Vymazat