sobota 1. září 2012

Srdíčkování

Srdíčko podle Leničky a jejího skvělého návodu . Nazdobila jsem ho místo knoflíčky motanou růžičkou. Zítra , doufám, udělá radost švagrové . . .  Ale šití je pořád na prvním místě, dnes jsem dokončila dárek pro moji mamku, ale o tom v dalším příspěvku. 


5 komentářů:

  1. Jituš, máš ho nádherné, zrovna včera jsem ho chtěla večer zkusit, ale vyhrálo žehlení... A ti medvídci z předchozího příspěvku jsou úžasní!! To bych také jednou chtěla umět ;-) Měj se hezky, Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani a není to nic těžkého - myslím srdíčko. I když méďa taky vlastně ne, jenom musím pořád počítat očka a dlouho mi to trvá. A jinak já skoro nežehlím. Vzorně věším a vzorně a výhradně sama skládám . A stačí to. I když je fakt, že nenosíme košile a občas mě přece jen žehlička nemine. Pa J.

      Vymazat
  2. Tak to se Ti moc povedlo... ta růžička to zase posouvá o pár stupínků výš!!! Parádní práce!!! L.

    OdpovědětVymazat