neděle 4. listopadu 2012

Ubrus či běhounek ..

Ubrus či běhounek na stůl, jak chcete. Pro mě je to prostě první patchworkové dílko takového typu. Šila jsem ho podle nového časopisu LOVE-BELLET-FABRICS.  
Hned, jak jsem ho v časopisu uviděla, věděla jsem ,že se do něj musím pustit. Jen to sluníčko při focení  opět zradilo. Ráno nakukovalo a než jsem rychle dokončila poslední prošití - bylo opět fuč. Ubrus jsem ušila z nádherných látek Moda Fabrics. Protože jsem měla ze základní kolekce málo - je vše doplněno lemem z kolekce PETITE-ODILE  a středové dílky jsou olemovány látkami ze scrap balíčku ze stejného obchůdku jako ostatní látky. Jenom ještě nevím, jestli si ho nechám nebo se přidá k dalším, mnou vyrobených dárků pro mé nejbližší 







16 komentářů:

  1. Téda, Jíťo, to je to pěkné!!! Nádherné látky a krásně zkombinované! Hezkou neděli, L.

    OdpovědětVymazat
  2. Je nádhernej....už se tak těším, až si na poště vyzvednu časopis.....a třeba se do něčeho taky pustím:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani díky a ať ti miminko jenom roste a jste zdravé

      Vymazat
  3. No ja sa neviem dočkať časopisu, .. vydaril sa skvele ten Tvoj behúnik, ... určite si ho ušijem. Pa, Gabi

    OdpovědětVymazat
  4. Je nadhernej a vlastne uplne všechno tady

    OdpovědětVymazat
  5. Ten je krááásnej.Jsi hrozně šikovná, líbí se mi Tvoje výrobky.

    OdpovědětVymazat
  6. naozaj zaujímavá kombinácia - látková všehochuť od Mody a pri tom, ako dobre to vyzerá !!! výborná prácička !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ď. Všehochuť byla nutností, základní kolekce bylo bohužel málo, myslela jsem, že mi vystačí

      Vymazat
  7. Je krásný!!!
    Tak já ještě nemám časopis a Ty máš ušito... ;-) :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, ale ušito zdaleka nemám, v časopise je spousta dalších krásných projektů

      Vymazat
  8. Krásné moc, i bez sluníčka. Jana

    OdpovědětVymazat
  9. Jitko ďalšia Tvoja krásna práčička. Už sa teším na ďalšie šitie z časopisu.

    OdpovědětVymazat