sobota 9. února 2013

Od všeho trochu

Aby jste si nemysleli, nezahálím - tvořím, jenom pomalu a zatím nic není dokončeno. Rozhodla jsem se pustit do háčkované deky, jenom takové menší ... uvidím, nechci si dělat vysoké cíle,aby mě to nepřestalo náhodou časem bavit. Koupila jsem si přízi Elian nicky v krásných jemných odstínech. Fotka trošku klame, přece jenom je zataženo a světlo u focení chybí. 


Taky došívám kabelku, ... ale tu ukážu jenom tak kousíček, pochlubím se, až bude hotovo .


Včera dorazily látky od Ivanky z jejího obchůdku, no to je opět taková krása... musím se pochlubit tím nejhezčím, co se mi podařilo ulovit.



A včerejší chlebíček. Nejlepší je z obyč máslem, mňam... No jo , není nad domácí chleba.



14 komentářů:

  1. Pak se s dečkou pochlub. Určo bude pěkná :-)
    Ty "retro holčičky" mám taky :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, to víš, že se pochlubím, hlavně jestli se mi podaří ji dokončit.

      Vymazat
  2. Čtverečky z Elian Nicky dávají tušit něco parádního, tuto vlnu mám taky ráda, krásné barvy a jemná na omak. Na Tvoje šicí dílo se tedy těším, ty látky jsou úžasné a chlebík těžce mňamózní! Zrovna taky peču :o) pa, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, doufám, že ,,to ,, parádní dokončím. Momentálně mi chybí ale bílá Elian. Není ani nikde na netu, tak snad se mi podaří ji brzy splašit. Chtěla jsem právě tu bílou jako základ a doplnit barevnou přízí. Jinak moc děkuji a tvůj chleba je určitě taky úžasný. J.

      Vymazat
  3. Jitu, ty čtverečky vypadají úžasně! Těším se na výsledek! A láky, a chlebíček...prostě paráda!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Jééé,to je krásný blog.Moc krásné inspirace,jste šikulka.Můžu se prosím zeptat odkud nakupujete látečky,moc se mi líbí.Děkuji a krásný den.Věra.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Věrko, děkuji moc ta takovou chválu. Látky nakupuju hlavně tady - http://www.belletfabrics.cz/ - taky mám odtud téměř všechny inspirace, protože majitelka e-schopu Ivanka vydává momentálně 4krát do roka časopis a plus pořádá patchworkové a různé šicí kurzy. Inspirace je tam až až....
      Prošla jsem taky Váš blog, děláte překrásné krabice a podnosy .. Máte taky můj obdiv. Nádhera.

      Vymazat
  5. Jituš, Ty jedeš :-) Vypadá to báječně, deka bude krásná!!! A ta kabelka bude úžasná... už to nakouknutí za to stojí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, děkuji a tobě přeju, aby jsi byla brzy zdravá

      Vymazat
  6. Jitulko ... barvičky deky nádherné ... a kabelkuška no ta bude .. krásné šití ... jsi šikula ... posílám pozdravení a za chvilku pofrčím dom z práce a třeba zbyde konečně zas na něco také čas ... jinak chlebík lákavý, ale dietka pokračuje ... dole asi 5kg, tak i k něčemu je to dobré ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. závidím shozená kila... ale nemám pevnou vůli. Jinak taky zdravím a těším se, co nového ve chvilce volna vytvoříš

      Vymazat
  7. Jitul to jsou nádherné barvy! Deka bude skvělá. A ten chleba budu snad taky muset vyzkoušet, kouká na mě skoro z každýho blogu:) Pa Majda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majdi, díky a chleba určitě vyzkoušej, stojí to za to...

      Vymazat