čtvrtek 18. dubna 2013

... a další

Tentokrát jsem ušila koláč ze všech největší. Šil se ze všech koláčů nejlíp.Mám z něj radost a protože je - jak je u mě zvykem - koláčem dárkovým, ráda bych si ušila ještě taky pro sebe do kuchyně na stůl. A je to fakt obřík.





5 komentářů:

  1. Jitko, tak takový koláč bych si nechala líbit! :-) Jen pro zajímavost - kolik má vlastně v průměru?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, já ho neměřila, přeměřím, ale myslím,že kolem 50 cm. Ty předchozí, co mám několik příspěvků níže se vejdou do středu tohoto velkého. Opravdu mě překvapila jeho velikost po ušití.. Já si to totiž předem nezměřila a prostě šila :-) I když mám klasický obdélník stůl, tak na něm to kolo vypadá hezky

      Vymazat
  2. :-D ta ten je boží... je to kus krásy Jitu

    OdpovědětVymazat
  3. Nejen, že je krásný, ale je i perfektně vyfocený!
    Jsi prostě šikulka, Jitko!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat