pondělí 1. dubna 2013

do třetice . . .

Do třetice, tentokrát peněženka pro naší veterinářku, která musí být jedině plná pejsků, jak jinak. Doufám, že se jí bude líbit, chtěla bych jí udělat radost a alespoň takovou cestou poděkovat za vše, co pro naše pejsky dělá.  Jo a když jsem psala v některém z minulých příspěvků, jak se mi dobře dělají fotky na sněhu, tak to jsem tedy nemyslela,aby byl sníh celoročně. Přijde mi totiž, že se letos sněhu snad nezbavíme. Včera napadlo 10 cm nového sněhu a dnes jsou velikonoce... tak krásný zbytek svátků velikonočních. 






17 komentářů:

  1. Jitu, tak ta je ale 100%. To bude nadšená. Je fakt super.

    OdpovědětVymazat
  2. Teda všechny ty peněženky jsou krásné, ale tahle je luxusní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím přiznat, že pro mě je ta nej - ta červená předchozí, ale tato je taky krásná

      Vymazat
  3. Peněženka je naprosto dokonalá! Já musím mít taky všechno se pejsky... :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naši buldočci - to jsou naše lásky... a tak mám ráda i tuto látku..

      Vymazat
  4. Vtipný, stylový, perfektní dárek, Jitu!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Jeeeeeeeeeeejda ta je superacka !!urcite bude mat uspech ,super darcek ......je tazke take cosi usit ???
    pekny dnik
    Mirka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji - těžké...... Když víš jak na to, tak to tak těžké není. A když máš super návod , tak to jde pak samo

      Vymazat
    2. A nepodelis sa s tym ako na to ??? navodik by som uvitala a pak by to slo samo ako pises .... ak budes ochotna a nie je to tajmostvo budem rada ...dakujem

      Vymazat
    3. ahoj Miko, návod je v posledním čísle Love Bellet fabrics - http://www.belletfabrics.cz/belletfabrics/eshop/16-1-LOVE-BELLET-FABRICS-KURZY/0/5/3824-LOVE-BELLET-FABRICS-zima-2013

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. jéééééé, můj první zahraniční komentář...
      thank you very much for the first foreign Comment

      Vymazat
  7. krásné věcičky, šikovné ručičky - můžu jen závidět
    hezký večer Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Jíťo ta je táák krásná, že se na ni chodím pořád dívat :D a vůbec všechny peněženky máš moc hezky vypracované a z krásných látek.

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuji všem moc za krásné komentáře a za čas, který jste si udělaly, aby jste nakoukly na můj blog.

    OdpovědětVymazat