neděle 7. dubna 2013

Palčice č. 2

Palčice aneb sraz švadlenek a holek tvořivých po druhé. Druhý byl tedy pro mě, celkově byl ale již srazem čtvrtým. Opět nezklamal, opět byl úžasný a opět mě naprosto nabyl energií do dalších všedních dní. Tady je pár fotek z našeho tvoření ...






Společným šicím projektem byla nahřívací ovečka, kterou jsme mohly ušít jenom díky úžasné Janičce Cingrlata - touto cestou jí za všechny  ještě jednou moc děkuji.. 




.... a příště se pochlubím svými výtvory z Palčic ... 

16 komentářů:

  1. To jsme si letos ušily krásný stádečko,viď :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co stádečko - bylo to už na pořádný stádo a bylo to moc a moc fajn

      Vymazat
  2. ty ovečky jsou úžasné, moc se vám povedly. Taky jsem se pokochala tím bezva materiálem k tvoření, na to je fajn pohled :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vím, že se opakuju, ale bylo moc fajn... spousta skvělých ženských a báječného tvoření všeho druhu

      Vymazat
  3. Super reportáž. Byl to úžasný relax...

    OdpovědětVymazat
  4. Jitu, krásně jste tvořily. Nesmím si ty fotky moc prohlížet....snad příště. Hezký start do nového týdne přeje M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš, tvoření bylo úžasné a chyběla jsía moc. Těším se na příšťe

      Vymazat
  5. Holky úplně vám závidím, krásně jste tvořily:)

    OdpovědětVymazat
  6. Jituš, krásná reportáž ;-) Bylo to bezva... ale tak rychle to uteklo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no jo, všechno co je bezva, tak utíká jak voda... budu se těšit na příště

      Vymazat
  7. Parádní tvoření, ovečky jsou úžasné a sraz závidím, mě to snad není souzený...tak snad zas příště.

    OdpovědětVymazat
  8. Majdi, já na těch prvních nebyla a taky jsem vzhledem k vzdálenosti váhala,ale nelituju, lituju jenom toho, že jsem nejezdila od začátku. Je to obrovský relax a dobýječ baterek...

    OdpovědětVymazat
  9. Jitu, tohle vypadá na super babinec. A té parády, co jste vytvořily!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat