sobota 20. dubna 2013

Sekáčový úlovek

Musím se podělit o dnešní bláznivý úlovek, a to úlovek sekáčový... Máme u nás jeden šílený sekáč s velmi svéráznou majitelkou. Dnes jsem tam  naprosto náhodou narazila na tohoto patchworkového obra, který má 2.20 na 2.50 m... Je to ,,jenom,, vrchní top v pudrových barvách. I když jsem se ho snažila nafotit na sluníčku, tak se mi prostě nedařilo a fotky jsou nic moc - i díky jeho velikosti. Autorka - asi angličanka - si moc nedělala hlavu s tím, jestli jí sedí vše, tak jak má - ale díky velikosti se tyto chybičky ztrácí. Taky je na pár místech vyjetý šev, ale jde to opravit. Rozhodla jsem se , že se ho pokusím dokončit, ale jak nacpu takovou velikost pod stroj, je mi záhadou... No uznejte, nemohla jsem ho tam prostě nechat .... a perlička nakonec .... stál celých 10,- Kč. :-)


12 komentářů:

  1. Pane jo, jak to může někdo jen tak vyhodit, když si s tím dal takovou práci......

    OdpovědětVymazat
  2. Jitu, to je krásný úlovek- v krásných barvičkách!!!
    A Tvůj obrovský koláč- no ten je!!
    Krásnou neděli
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Jitu no to je tady úlovek holka ... tak šup hup .. už se těším ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no jo, šup - šup to určitě nebude, ale dojde na ni..

      Vymazat
  4. Páni, to je úlovek, ty barvičky...
    Moc zdravím, Jituško!
    Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, děkuji za pozdrav a jsem moc ráda, že se mi podařilo něco takového najít - i kdyby to mělo nějakou dobu ležet

      Vymazat
  5. COŽE???? 10 korun za takovou krásu? Barvy jsou úžasné, vzory klasické. A jestli to nesedí přesně? Rozhodně lépe než mně :-)Zase budu muset do sekáče... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivuš, no opravím co se dá... a moje stále víc pro patchwork nadšené srdce, to tam prostě nemohlo nechat.

      Vymazat
  6. Jituš, tak to je tedy úlovek jako hrom!!! Vlastně úplně zadarmo... úplně mě to navnadilo zítra vyrazit také do sekáče :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Někdo si dá tolik práce a pak to vyhodí??? Nechápu, ale zase pro jiného je to neuvěřitelný kup - za 10 Kč. Já asi v sekáčích neumím nakupovat - tak senzační úlovek jsem nikdy neměla.

    OdpovědětVymazat