neděle 28. dubna 2013

Uma č. 2

Další kabelka Uma podle Bellet, tentokrát z batiky - látku mám od Bellet z obchůdku, ale nyní je již vyprodaná. Měla jsem této látky kousek, moc se mi líbila a až teď se dočkala svého uplatnění. Musela jsem ji doplnit riflovinou a to ve stylu ,,recy,, - jsou to džíny ze sekáče. Na zadní stranu kabelky jsem využila kapsu, která byla na džínách a bylo mi líto ji nevyužít. Vše jsem zkombinovala černou koženkou a doplnila nezbytnou broží :-) O víkendu už měla premiéru na mém každoročním setkání s kamarádkami. 






10 komentářů:

  1. Jitulko, tak ta by se líbila mně ... tohle je mé gusto úplně 100% :-D .. Nádherná ... pohlazení Lenka ju ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak musím říct, že po víkendové zatěžkávací zkoušce - je to taky dle mého gusta a plně vyhovuje :-)

      Vymazat
  2. Krásná, moc pěkně využitá recyklace:)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tahle batika je moc pěkná a skvěle využité džíny, líbí se mi, že jsi zachovala kapsu.... moc pěkné!
    Pavlína

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Batiky se mi taky líbí, některá víc a některá míň.. a tato je parádní. Děkuji za chválu, od tebe zvlášť - tvoje kabelky jsou bezkonkurenční.

      Vymazat
  4. Jituš, je krásná a hezky vymyšlená ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jitu, perfektní jarní kousek!
    Mo zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat