pátek 30. srpna 2013

,, pár,, peněženek

To se mi tak sešlo najednou několik přání vlastnit moji peněženku. Ona moje vlastně není. Je to Design dle Bellet. Díky jedné úžasné a príma ženské - Ivance alias Bellet, kterou jsem objevila před  asi 2.lety, mohou vznikat právě takové peněženky, ale i jiné krásné, šité výrobky. Díky ní jsem objevila nádherného koníčka, který mě naprosto pohltil. Ale dost bylo povídání, jdu se chlubit ... a vás zvu k nahlédnutí. 





a ti pejsci, co nakukují vzadu tam nejsou náhodou...  je to základ poslední peněženky. A bude také brzy hotová.....

9 komentářů:

  1. Ach jo, nádhera. Jsem zvědavá, jestli se mi taky, alespoň jedna, takhle povede. Máš je LUXUSNÍ všechny. Super výběr látek, precizně ušité. Dneska se mio nich bude určitě zdát :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To budou sny...... Mílo, díky moc. Vážím si tvých slov

      Vymazat
  2. Jitu, jsou krásné všechny. A že každý touží mít ji se ani nedivím.
    měj se Věrka

    OdpovědětVymazat
  3. nádherné, všechny.líbí se mi, jak to máš precizní a přesné, prostě dokonalé!

    OdpovědětVymazat
  4. máš je všechny moc pěkné...

    OdpovědětVymazat
  5. Kdo by si ji nepřál, Jituško! Ani vybrat bych si neuměla, jak jsou krásné!
    Pohodovou neděli, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý den, jsou ,úžasné, můžu se zeptat na podrobnosti kdybych měla zájem koupit?zuzana

    OdpovědětVymazat
  7. jsou opravdu krásné vidím že šijete podle bellet sháním časopisy Marina Quilt a návod na tuto nádhernou peněženku ale nedaří se mi to, kdyby jste o někom věděla že je prodává tak se mi prosím ozvěte moc díky
    verux1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat