sobota 14. září 2013

Miláčci

Nedávno jsem koupila nádherný panel plný pejsků - Látka Miláčci  z kolekce Dog Breeds designérky Howard Robinson, výrobce Elisabeth´s Studio - 100% bavlna. Látka je to opravdu překrásná, pro milovníky pejsků jako dělaná... Má jednu vadu - moje milované plemeno - Francouzský buldoček zde chybí. Vytvořila jsem zatím dva polštářky, velikost asi 40 krát 40 cm.  Polštářek s černým labradorem byl na přání pro moji dávnou spolužačku, ale druhý je zatím volný. Pokud by měl někdo zájem, piště do komentářů. 






5 komentářů:

  1. Ty jsou roztomilé, nabývám dojem, že vůbec nespíš, kdy to stíháš?

    OdpovědětVymazat
  2. Ty polštáře vypadají opravdu krásně :-) Moc se Ti povedly.

    OdpovědětVymazat
  3. Jitu, to je nádhera! A koukám, že tam je bígl, jako by tomu našemu z oka vypadl :o)
    Hezké odpoledne, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Jíťo, polštářky jsou nádherné. Já mám doma černou labradorku.
    Máš tu spostu krásného tvoření. Hezký zbytek neděle Anny

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Jíto polštářky jsou nádherné ráda bych si objednala černého labradora .Kamarádce k Vánocum :)

    OdpovědětVymazat