sobota 31. ledna 2015

Bláznivý nákrčník...

Nechala jsem se zlákat na bláznivý nákrčník - Simple sprinkle od Veera Valimaki. Návod najdete v angličtině na Ravelry . Poprvé jsem ho asi viděla u Kateřiny a hned mě zaujal. 
Dlouho jsem koketovala s myšlenkou, koupit návod a pustit se do něj, až mě k tomu postrčila definitivně Jana .  Sice neovládám angličtinou, ale výzva je prostě výzva. 
A musím říct, že je to fakt dost dobrý návod a vznikající nákrčník mě moc bavil - jak se různě stáčel, vyvíjel, barvil... využívá se zkrácených řad, které já přece umím z pletení pufu... 
Ale byla jsem bohužel na omylu.. ovšem díky neskutečnému přístupu Vlněných sester jsem to  dala a nákrčník je na světě.
Příze : většina zbytková Lima plus šedá co dům dal
Jehlice č. 5
Čas : asi týden po večerech u televize





... že bych taky něco ušila :-) za chvilku si budu muset asi změnit název blogu z Jíťa šití na Tvoření všeho druhu . 

4 komentáře:

  1. No Jituško, krása, právě si říkám, že pleteš jako o závod a samé krásné věci !!! Jsi šikovná . Pa Hana

    OdpovědětVymazat
  2. fakt dobře vybrané barvy, parádní (y)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak se jdu podívat jak to dopadlo no a jsem uplně nadšená - je nádherný!!! Jsem ráda, že jsme to nevzdaly;-)) a věřím, že Vy také!!:-)

    OdpovědětVymazat