pondělí 13. dubna 2015

Na vlnách....

....téměř jako na mořských vlnách...tak si připadám každou volnou chvilku. Pustila jsem se do háčkování deky pro mého malého prince. 
Zatím není hotová, ale protože už ji kolem mě snad všichni viděli, musím se pochlubit ještě nedokončeným dílem. Inspirací mi byl internet a různé blogy, laděná je spíš do modrých odstínů a vzoreček jsem vybrala vlnkový - proto mořské vlny, jak jsem si ho pojmenovala. 
Mám téměř polovinu ...ještě mě toho čeká dost, musím spěchat - ať si ji stihne užít. Úmyslem totiž bylo, aby měl deku na jaro, léto a podzim do kočárku - takovou akorát, ne moc teplou, ale ani lehkou. Vyhrála Alpaca silk od Drops v různých odstínech.
Až budu hotovo úplně, tak se samozřejmě pochlubím pořádně... 




...princ je momentálně zaneprázdněn zcela hrou...tak snad příště....

9 komentářů:

  1. vypadá úchvatně ...
    stále myslím na tvé cestování vlakem ... ;-)
    pohlazení ju ...

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná, něžná...pro krásného prince:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné barvy, krásná deka... Chtěla jsem se zeptat, ty příze - jakou s nimi máte zkušenost? Je to bavlna? Já používám většinou klasiku - Camilla, Catania apod. Ty vaše ale vypadají příjemně heboučce. Pěkný den přeji. L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji za milý komentář... není to bavlna, na můj vkus je moc těžká. Je to tato příze - http://www.ganella.cz/prize-baby-alpaca-silk/

      Vymazat
    2. Děkuji za odkaz. Vypadá to moc příjemně. Určitě vyzkouším. S tou tíhou a tvrdostí bavlny máte pravdu. Projeví se to hlavně u dek. Pěkný den mějte. L.

      Vymazat