úterý 9. června 2015

Klubíčka...

Po odmlce klubíčka, trochu je zanedbávám, ale polepším se... slibuji. 
Dvě momentálně rozdělané věci.....
vlnkový baktus z Deligt od Drops...
neskutečná paleta barev, která mě naprosto uchvátila a určitě se k ní ještě vrátím...


a klubíčko, které jsem si objednala jen tak. Na vánoce jsem dostala dárkový poukaz k Vlněným sestrám. Pořád jsem si ho šetřila. Nemohla jsem si vybrat, to je jasný. Člověk by totiž chtěl všechno a tak jsem nakonec s blížícím se koncem poukazu musela vybrat a volba padla na toto klubíčko. 


Mělo by vystačit na šátek... musela jsem ho začít.... taky krásné barvy.. a co to bude? To si nechám zatím pro sebe....



2 komentáře:

  1. Těším se, až ukážeš hotové výrobky, tohle obdivuji. Jednou bych ráda nějaký takový krásný příjemný šátek měla:-)

    OdpovědětVymazat