neděle 7. června 2015

Velké prádlo

Kaťata pro Romču - a nebo taky turky - kalhoty s hlubokým sedem, kam se pohodlně vejdou jeho látkové pleny, které nosí. Dvoje dlouhé a jedny krátké do parného léta. I když ty dlouhé se dají vykasat a hned jsou z nich taky kraťásky... 
Jsou pohodlné, prostorné, nikde netlačí a umožňují pohodlný pohyb miminka. 
I když ten klučina už miminko vlastně není, už je z něj čím dál víc kluk jak buk...začíná lozit, sedí a kdoví, na co si troufne za chvilku. Ušila jsem je z bavlněného úpletu.
 Prní prototyp vznikl ze starého úpletu, vyštrachaného doma v syslírně, ale na tyto už jsem objednala krásný úplet s dětským vzorečkem v obchůdku 
 Bavlněný sen  . 
Mají velký výběr dětských úpletů....






7 komentářů:

  1. Kde boli takéto látky, keď som mala deti malé?
    Krásne ušité tepláčiky!!!!!! ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásné, že ... Ani vybrat si člověk nemůže.

      Vymazat
  2. Tak nevím, zda se mi líbí víc ta gaťata nebo šnůra na které vysí :)) Krásné, i to zákoutí. Ty gaťata bych brala i já.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, myslíš to hroznové víno? Máme za domem a pne se nám po takové opoře, kde jsem to právě fotila... :-)

      Vymazat
  3. To je krásná přehlídka!!! Románek se má ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherná kaťata. A krásný vzorek.

    OdpovědětVymazat
  5. Jitu....krásně vypráno....tedy pardon,ušito:-)
    Hezký týden,Jitka

    OdpovědětVymazat