středa 20. ledna 2016

Klubíčka

Krásná klubíčka koupená v akci ve slevě, nešlo odolat..... krásně hebká, hodící se pro děti, ale dospělák taky nepohrdne. Plánů je tolik, ale povinností ještě víc a taky šití nechci omezit. 
Kdyby měl den víc hodin nebo já ještě jedny ruce. 
Dětský sen nebo naivní představa... 
A tak se člověk musí snažit skloubit vše dohromady možné i nemožné a děkovat za úžasného partnera, který je oporou a pomocí ve všem..... 
Prostě mě můj koníček naprosto pohltil a úžasně naplňuje.. jsem ráda, že je mám oba - jak šití, tak jehlice a občas i háček. 
Jen škoda, že tu už není moje babička, které bych se ráda pochlubila a u které jsem toho spoustu viděla a pochytila.



od Ganelly - Big Merino, z kterého jsem pletla svetřík vnukovi a příze měla velký úspěch a taky Merino Extra Fin 

Nádherné klubíčko, kterým jsem si udělala radost - směs neskutečných barev - můžete zakoupit - tady na Fleru u Tvořím z vlny a i jiné krásné klubíčka. 

4 komentáře:

  1. Teda, to je zásoba:-). Tak ať se daří klubíčka přeměnit v nějaké krásné výrobky.

    OdpovědětVymazat
  2. Jitu, krásný úlovek, plně tě chápu, že nešlo odolat :-) Těším se co vytvoříš. Pa Hana

    OdpovědětVymazat
  3. To pletení ti zááávidííím. Já bych už musela mít ruce jako chobotnice .... :-) Mám tu taky pár klubek, ale nestíhám ani to co mám. Jinak vlna super ... krásné barvičky ..... Je dobré mít kam šáhnout, když příjde chuť tvořit. A život je krásný .... to máš pravdu. Čas na koníčky je vykoupen asi věkem, ale tak to má být .... a neměnila bych :-)

    OdpovědětVymazat