neděle 4. prosince 2016

Peerie Flooers

Projekt všech projektů - čepice všech čepic... pro mě náročná - na čas a také co se techniky týká.
Techniku jsem si vyzkoušela na setkání s Vlněnkami - Fair isle.
Zatím jsem na začátku.
Pletu z krásného Donegalu, jak jinak a nalákat jsem se nechala u mé oblíbené Aranel. Doufám , že se brzy pochlubím hotovým dílem.
Když toho času je tam málo a já ten svůj volný musím dělit mezi několik oblíbených aktivit :-)






6 komentářů:

  1. Jituš, parádní :-) Krásné adventní dny s pletením. Pavla

    OdpovědětVymazat
  2. Aranel umí nadchnout, nedivím se, že jsi nahodila, jít na kurzík Fair isle stálo za to,rub je opravdu také krásný

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čepice je nakonec krásným završením kurzu, řekla bych.. bez něj bych se do podobného pletení nikdy nepustila. A čím víc se blížím ke konci čepice, tím líp mi tento typ pletení jde od ruky. Že bych se pustila do dalšího podobného projektu ? :-)

      Vymazat
  3. Jitko, ta je úžasná už v této fázi!!! Škoda, že neumím nakupovat na Raverly, hned bych do ní šla také :-) a příze jsi krásně sladila, těším se na výsledek :-) hezký mikulášský den, Blanka.

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné, výrazné barvy! Pletete pro sebe nebo někoho dalšího?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář... plánuji,že pro sebe a už jsem ve finiši... ale uvidím podle velikosti a jak mi bude sedět. :-) Doufám, že z ní nebude vánoční dárek, bylo by mi to nakonec i líto.

      Vymazat