pondělí 14. srpna 2017

Souprava

Sada na pletení na přání... organizér, taštička na ruku a taštičko-košík... vše v kombinaci stejných látek. Výběr byl na mě, v takovém případě jsem vždy plná nejistoty, jestli budu mít šťastnou ruku a oko. Ale opět byly mé obavy zbytečné a sada je prý moc pěkná a trefila jsem se... 
...a můžu pracovat na dalších restech. V tom horku, které u nás panovalo v minulých dnech, kdy se teploměr šplhal těsně pod 40 st.C se nedalo ani pracovat v dílně, ale téměř ani spát. Tak jsem ráda, že se i počasí vrací k normálu. 







4 komentáře:

  1. Já myslím, že Vy se fakt, Jíťo, nemusíte bát, že by se projekt, kde máte volnou ruku, nelíbil. Máte cit pro kombinace barev a vzorů, ještě jsem od Vás neviděla něco vyloženě přeplácaného nebo nehezkého. I tohle je bomba!

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná souprava, prostě šikovné ruce jsou šikovné ruce.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  3. Opět nádherná souprava i kombinace látek. :-) Pekný den přeji. L.

    OdpovědětVymazat