pondělí 25. září 2017

Souhvězdí splněných přání....

Odkládala jsem to snad rok, dokonce jsem si koupila kabelku od kamarádky na Fleru. 
Moje nová kabelka - taška - mesengerka. 
Nějak nemám v poslední době vůbec chuť do šití tašek a kabelek. Jedu si na své pletací vlně. A tak když konečně přišlo na kabelku pro mě, volba byla jasná dávno předem. 
Autorská látka od Wilburriny
Souhvězdí splněných přání - to je název mé látky. 
A je na jednu stranu krásná a přitom tak jednoduchá až obyčejná. Pevná tak akorát na podobné projekty. Zdála se mi nakonec smutná a tak jsem přidala barevné zipy, tyrkysovou koženku kvůli praktičnosti a je z toho čupr taška. 
Mám z ní velkou radost. Jenom mohla být přece jen větší... kousek látky zbyl, že by se rodily plány na větší tašku ? 
Nechte se překvapit, jenom doufám, že mi to nebude trvat zase rok... 










1 komentář:

  1. Barevné zipy tašku krásně oživily. Já se na tu svou chystám už déle než rok a pořád se nemůžu dokopat... resp. pořád je něco přednější. :-)

    OdpovědětVymazat