středa 3. ledna 2018

Recenze - panel

Po delší odmlce jsem tu zase, abych vyzkoušela něco nového. 
A tím pro dnešní den bude krásný panel od Unuodesign. 
Podobné najdete na jejich stránkách
 TADY .
 Musím říct, že momentálně je nabídka úžasná - jak do palety obrázků, tak materiálů. Já jsem měla panel doma delší dobu, snad půl roku... a pořád nebyla inspirace a ten správný nápad. 
Původně jsem ho chtěla využít na polštář, ale to mi bylo - nevím proč - líto. Dalším nápadem byla tunika pro skoro 2-letou vnučku. Tento nápad jsem také časem zavrhla a to proto, že bych musela hodně stříhat a velkou část v podstatě znehodnotit.
 Až to přišlo ....
 ušila jsem halenku pro větší slečnu. Ukázalo se to,jako dobrá volba. Odstříhala jsem minimální kousky a tím pádem vyžila panel do posledního centimetru. Jako doplňková látka byla použita jemná bavlna - popelínek na záda a rukávy. Vše jsem olemovala pruženkou také od Unuodesignu. 







Vznikla něžná krása... které dominuje krásný, jemný obrázek na světle šedé. Jsem moc spokojená jak s materiálem, tak s potiskem. Barvy jsou příjemné a obrázek fajn. Velikost 158 - a naše téměř velká slečna byla moc nadšená, přesně jsem se trefila. Určitě můžu doporučit... Jenom mě mrzí, že nemám také foto v akci... halenka byla dárkem od Ježíška a v tom shonu jsem nějak zapomněla vyfotit.
Bohužel, tento konkrétní panel není momentálně skladem, ale nezoufejte, já bych si určitě vybrala jiný, stejně krásný - nabídka je velká. A nebojte se oživit také dětské mikiny nebo bundičky panelem z jiného materiálu.

1 komentář:

  1. Jíťo, nádherná halenka. :-) Nenapadlo by mě takto nakombinovat. Slečně určitě každá závidí. ;-) Krásný sluníčkový den. D.

    OdpovědětVymazat