úterý 27. února 2018

Souprava

Dalším vánočním dárkem, který jste ještě neviděli, je souprava pro holčičku ze zimního softshellu a to bundička a kalhoty. Jedná se o potištěný zimní softshell s fleecem. Původně jsem měla vyhlídnutý jiný potisk, ale člověk tak dlouho váhá, až je vyprodaný a tak trošku z nouze volba nakonec padla na tmavě modrý s barevnými puntíky. 
A byla to volba velmi dobrá.... nyní - po dvou měsících nošení můžu říct, že materiál vypadá jako nový, barvy jsou krásně výrazné a neblednou a bonus navíc, není na soupravě vidět nějaké ušpinění . 
Střih mám opět z  časopisu Ottobre, s těmito střihy jsem velmi spokojená.
Softshell s potiskem najdete na 
Unuodesign.cz   

Kapuci a kapsičky jsem podšila zbytky klasického úpletu, který mi tu zbyl z letní šatičkové soupravy.



 S materiálem se mi moc hezky pracovalo, netřepí se a nepruží. 
Protože s ním mám zkušenost i u našeho velkého, který podobnou soupravu nosí již víc jak rok, tak můžu jenom chválit. Je vhodná do mokra i do sucha, není v ní zima.... a holčičí variantu jsem navíc dozdobila reflexní nášivkou motýlka - zakoupenou také ve stejném e-shopu. 
Krásně vše rozsvítila a ještě budeme hezky vidět. 


Úžasní reflexní motýlci na zádech bundičky


Kalhoty jsou do úpletu v pase a dole jenom zahnuté...

Barva materiálu odpovídá spíše tady na fotce.... je krásně temně modrá

... a zmíněná souprava nošená již víc jak rok a stále stejná a krásná.
Omlouvám se, že tentokrát fotky hlavně nevyšly podle mých představ co se barev týká... a taky těm, kteří mi vytýkali fotky celku ... toto je prostě můj styl focení a mně se líbí. Snad to nebude na závadu.

4 komentáře:

  1. Jste moc šikovná, krásně šijete. Dětem souprava sluší a je originální.
    Těším se na další výrobky od vás.¨
    Krásné dny. Lenka B.

    OdpovědětVymazat
  2. Jitu, šmankote, to je krásná práce!
    Nafocené to máš moc hezky, moc se mi líbí tvůj styl.
    Pěkné odpoledne.
    Eliška

    OdpovědětVymazat
  3. Wa Jitko,
    dokonalá souprava, tedy soupravy !

    OdpovědětVymazat